21 април 2009

Вицове за днес 21.04.2009

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Професор пита студент:
- Кажете ми, защо не съм ви виждал на нито една от моите лекции?
- Защото седях зад колоната - отговаря студентът.
Професорът:
- Никога не съм предполагал, че зад една колона могат да седят толкова хора...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Влиза поручик Ржевски в офицерския клуб и казва:
- Господа! Имам две новини! Едната лоша, а другата - много лоша!
Офицерите:
- Казвай лошата!
Поручикът:
- Вселената се разширява!
Офицерите:
- А много лошата?
Поручикът:
- Ние сме все още трезви...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Кара си един шофьор на тир из някво село и не щеш ли, от един двор на пътя му изскачат няколко патки.
Той забива спирачки, но блъска две от тях. Слиза от камиона и решава да види на кого са патките, влиза в двора, а там стои една бабичка. Той й вика:
- Бабо, тука сгазих две патки, ела да видиш да не са от твоите.
Излиза старицата, поглежда ги и му отговаря:
- А, не са от моите, аз такива плоски патки нямам.


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Заминал Василий Иванович Чапаев в Англия, опит да обменя. Връща се, на летището го посреща Петка. А Василий Иванович излиза от самолета в смокинг, след него 20 броя куфари носят, от багажния отсек Мерцедес подкарват...
- Откъде толкова пари, Василий Иванович?!
- Виждаш ли, Петка, седнахме с техните лордове покер да играем. Един ми вика: "Каре аса!". А аз: "Покажи!". А той ми вика: "Ех, Василий Иванович, ние все пак тук всички сме джентълмени!".
И като ми тръгна една карта...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Сексът е като физиката - има някои практични приложения, но не затова го правим.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Един човек отива в ресторант, поръчва си пилешка супа и три филийки хляб. Но още с първата лъжица изважда едно парцалче от супата. Вика келнера и го пита:
- Извинете! Защо в супата ми има парцалче?
Оня му отговаря:
- Е, за 35 стотинки черга ли искаш да ти сложим!?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Tрима се явяват на изпит по английски пред комисия. Влиза първият и го питат:
- Do you speak English?
- К'во?
- Вън, скъсан си!
Влиза вторият. Питат го:
- Do you speak English?
- К'во?
- Вън, скъсан си!
Влиза третия и него го питат:
- Do you speak English?
- Yes I do. - казал той.
Комисията в един глас:
- К'во?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

- Каква е приликата между секса и бриджа?
- И при двете трябва да имаш или добър партньор, или добра ръка.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

В: Какво казал бананът на вибратора?
О: Какво си се разтреперил бе? Нали МЕН ще ме изядат...
-------------------------------------------------------------------------------------------------


В: Каква е приликата между доставчик на пица и гинеколог?
О: И двамата могат да помиришат, но не могат да ядат...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар