29 април 2009

Сексуални вицоце

------------------------------------------------------------------------------------------------

Една жена се обадила по телефона на любовника си, че нейния мъж е отишъл на кръчма и да отиде у тях да се любят.
Тръгнал любовникът , но минал покрай кръчмата и видял през прозореца как нейния мъж си пийва винце с мезета, пее песни с другарите си и си рекъл :
- Е*аси живота ! Човекът се кефи тук , пък аз трябва да се потя върху жена му !

------------------------------------------------------------------------------------------------

На автобусна спирка чакат един старец и многочленно семейство. Идва автобуса, но не успяват да се съберат всички. Трябвало двама да останат и решили да са дядото и мъжът от семейството. Тръгнали те да вървят пеш, обаче стареца нали бил с бастун и почуквал с него по земята.
По-младия се изнервил и му казал:
-Абе дядка, ако беше сложил една гумичка там на бастуна сега нямаше да се чува така дразнещо!
-Моето момче, а ти ако се беше сетил да сложиш гумичка на бастуна сега щяхме да сме в автобуса.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Кораб пътува в океана вече две седмици. На борда му има само една жена. Всички други са мъже от различни националности.
След две седмици "на сухо" мъжете се събират, за да обсъдят как да прелъстят жената.
Англичанинът казва:
- Аз съм галантен джентълмен. Ще я поканя на вечеря, ще я почерпя уиски, ще й направя няколко комплимента...
Французинът:
- Аз съм романтичен любовник. Ще я поканя на вечеря, ще запаля свещи, ще й предложа хубаво вино, ще и попея френски шансони...
Испанецът:
- Аз съм темпераментен и страстен. Ще я поканя на вечеря, ще я ухажвам, ще й потанцувам испански танци...
Накрая дошъл ред на българина. Нашият човек се почесал, па рекъл:
- Ами аз от две седмици я плющя, ама щом трябва ще я поухажвам малко ...

------------------------------------------------------------------------------------------------

Блондинка влиза в кафене. Сервитьорката я вижда и пъргаво отива да вземе поръчката.
- Здравейте госпожице, нещо да предложа?
- Донесете ми едно еспресо.
- Веднага!
Сервитьорката отива до бара, връща се и сервира кафето
- Ето, заповядайте!
Блондинката повдига чашката с две пръстчета и точно преди да отпие, възмутено казва:
- Но какво е това! Как може? Кафето ми мирише на пенис! ! !
- Ох, много съжалявам
- притеснила се сервитьорката, ще ви донеса друго ей сега...
Взима кафето, отива на бара и казва:
- Колега, онази руса клиентка ей там се оплака, че кафето и мирише на пенис! Какво си правил?
Барманът взел чашата, помирисал кафето и казал:
- Нищо, кажи и на тая да го пие с другата ръка!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Мъж се запознава с красива млада жена в бара в началото на новогодишната нощ. След кратко ухажване двамата се запътили към неговата къща извън града. На средата на пътя мъжът спира колата и казва на жената:
-Излизай!
-Защо?
-Излизай, ти казвам!
Жената излиза от колата, а в главата и се въртят страхове за маниаци и изнасилвачи. Мъжът в това време и казва:
-Сега направи един снежен човек!
Жената прави и трепери. След като приключила, мъжът я поканил обратно в колата и потеглили мълчаливо. Пристигнали, мъжът запалил свещи, приготвил вкусна вечеря, последвал и секс. На сутринта жената, измъчвана от любопитство, пита:
-А защо трябваше снощи да правя снежен човек?
-Виж сега, като любовник аз не съм нищо особено. Но този снежен човек ти ще го помниш цял живот!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар