06 април 2009

Разни вицове

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Бащата на Иванчо се прибира от работа, сяда пред телевизора, но чува едни характерни звуци от стената към съседа и казва на Иванчо:
- Тоя съсед взе да ми писва! Ходи да му кажеш по-тихо да се занимава с неговите мръсници!
- Мама искаше да му каже същото още преди час - отговаря малкия Иванчо.
- И какво, каза ли му? - пита бащата.
- Не знам, още не се е върнала...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Психиатрична клиника, а до нея войскова част. Между двете - висока ограда. Пациент на клиниката отива при главния лекар.
- Изобретих нов уред. Казва се бълбукатор!
- Я да видя!
Пациента взима една кофа, прави в нея много дупки, след това я пуска във вода. Чува се "бълбук-бълбук-бълбук-бълбук".
- Ти си абсолютен идиот! - казва главния лекар, взима кофата и я мята през оградата.
...
В района на войсковата част минава на проверка генералът. Върви покрай оградата, по едно време спира, гледа озадачено земята...
- Какви разсипници! Кой изхвърли този бълбукатор тука, бе? И то съвсем нов...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Група металисти обикалят из София да си търсят дискотека. Домино, Империал, БИАД... никъде не ги пускат. Най-накрая стигат до Чака Рака. Там ги пускат. Влизат те, а вътре яко чалга!
Отива единият металист при диджея и му вика:
- Абе пусни нещо за пого бе.
- Следващата песен...
Обаче имало пак само чалга. Оня отива пак при диджея и му вика:
- Абе аз на тебе казах ли ти нещо? Ти глух ли си? Пусни нещо за пого!
- Следващата песен обещавам...
Обаче пак яко чалга. Металистът се ядосал, отишъл при диджея и му казал:
- Слушай какво, пускай нещо за пого, че не знам дали ме разбираш!
- Да, да! Разбира се! Специално за вас следващата песен! - казал уплашено диджея. Свършила предишната песен, вдига диджея микрофона и казва:
- И сега специален поздрав за Пого и неговата компания с оркестър "Кристали"!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Въпрос:
- Трябва ли да се скопяват бездомните кучета ?
Отговор:
- Не. Трябва да им се извадят зъбите...
Въпрос:
- Защо?
Отговор:
- Защото досега не ме е гонило куче да ме е*е, а само да ме хапе...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Жена към мъжа си:
- Глупак! Вече целият квартал клюкари, че ти изневерявам!
- И ти си толкова наивна, че да вярваш на някакви клюкари?

--------------------------------------------------------------------------------------------------

- Как можахте да оставите да ме оперира студент?
- Студентите трябва да се упражняват, а вашият случай си беше безнадежден.
- Но докторе...
- Аз не съм доктор! Аз съм Свети Петър...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Говорят си американка, французойка и българка. Американката казва:
- Аз на моя като му казах той да чисти и да готви не го видях две седмици. После се върна вкъщи и всичко почна той да прави.
Французойката:
- Е, ми то и аз като му казах на моя, че той ще пере и готви и аз не го видях две седмици. После си събра багажа и си замина.
Българката:
- Аз, като му казах на моя, че вече само той ще чисти и готви и аз не го видях две седмици. На третата почнах да го виждам с едното око...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Двама познати разговарят:
- Аз имам много лоша жена - вместо да се зарадва на нещо тя все мърмори и мърмори.
- И за какво мърмори?
- Ами виж, пролет, всичко цъфти, красота, а тя - изнеси, та изнеси елхата!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Един чукча си купил "Волга" и я показва на останалите.
- Вижте, купих си нов кон...
Минават другите чукчи и цъкат:
-Хубав кон, кожата му е здрава, очите му са големи...
Идва шаманът, трябва нещо да каже, посочва ауспуха и заключава:
- Най-важното е, че е мъжки!

Няма коментари:

Публикуване на коментар