10 март 2009

Вицове за блондинки 6

Някаква градска мадама (блондинка) отишла на гости на баба си на село. Докато бабата била излязла, котката им се окотила. Връща се бабата и внучката й казва:
- Бабо, котката се окоти! Две мъжки и две женски котенца.
- А ти откъде знаеш кои какви са?
- Аз не, ама дядо ги погледна под опашките - там сигурно нещо пише.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Един слепец си седи на бара и по едно време се провиква към бармана:
- Ей барман, искаш ли да чуеш един виц за блондинки?
В това време тоя дето седял до него тихо му казва:
- Глей кво мой човек, нека ти кажа нещо преди това. Бармана е рус, сервитьора и той. Аз съм 1.95м и имам черен колан по карате и също съм блодин. Борчето и ръгбиста до мен и те са руси. Сега все още ли ти се иска да разкажеш вица?
- Ха! Не и ако трябва да го обяснявам пет пъти!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Една блондинка отива на конкурс и я питат:
- Коя от следните птици не си прави гнездо? Щъркел, кукувица, фазан?
- Кукувица! - уверено отговаря блондинката и взима наградата.
Нейна приятелка я пита:
- Е, ама много си умна! Как разбра, че е кукувицата?
- И дете знае, че кукувицата живее в часовника!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Блондинка завела дело за изнасилване. Докато давала показания, много псувала и съдията я помолил да не псува, и да обясни какъв точно й е проблема. Тя обяснява:
- Абе на мен не ми е че ме е… мен колко са ме ехееее… мен ме е че той ме е, ама казва че не ме е, мен за тва ме е!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Две блондинки седят на спирката и чакат маршрутка. Едната казала:
- Аз чакам маршрутка 1.
- Аз пък чакам маршрутка 6. - казала другата.
Дошла 16-ката и двете се качили като казали:
- Е, ще се возим заедно.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Пич пита блондинка:
- Ще възразиш ли, ако пожелая да правим секс?
- Аз никога не съм го правила - отвърнала тя.
- Кое? Секс?
- Не, никога не съм възразявала

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Блондинка чете вестник. В една от статиите пише, че в Лос Анджелис на всеки
час един човек попада под гумите на автомобил. Изумена блондинката възкликва:
- Господи, не му върви на бедния човечец!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Въпрос: Какво си мисли блондинка когато роди близнаци?
Отговор: От кого ли е второто?

Няма коментари:

Публикуване на коментар