06 март 2009

Вицове

Едно дете отива до магазина и казва на продавача:
- Чичко, искам чипс!
А чичкото му отговорило:
- Като искаш чипс, имаш ли пари?
Детето казало възмутено:
- Ами аз обичам чипс и без пари!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Син пита баща си:
- Тате, моля те кажи ми, какво е това "алтернатива"?
Бащата отговаря:
- Алтернатива? Как да ти кажа. Представи си, че си си купил десет яйца, но не си ги изпържил, а си ги сложил в инкубатор. От тях са се излюпили пиленца. Те ще пораснат. Ще се превърнат в кокошки и петли. Ще се появят още пиленца и постепенно ще имаш цяла ферма. Ти ще започнеш да мислиш за разширяване, за бизнес, за заем от банка. Ще инвестираш в строителство на два нови кокошарника... И изведнъж - наводнение... Всичко отива по дяволите.
- Тате, все пак не разбрах, къде е "алтернативата"?
- Алтернатива? Патици!


------------------------------------------------------------------------------------------------

Звъни телефон.
- Ало! - казва развълнуван женски глас, - двама младежи се опитват да се качат на балкона ми!
- Съжалявам, госпожо, тук не е полицейския участък, а пожарната.
- Именно! Стълбата на младежите е много къса!

------------------------------------------------------------------------------------------------

- Уважаеми телевизионни зрители - казва дикторът. Седнете по-удобно, отместете от себе си всички тежки предмети, които бихте искали да захвърлите по екрана на телевизора си! Следва изявление на министъра на финансите по повод повишаването на цените...

------------------------------------------------------------------------------------------------

В час по математика:
- Иванчо,защо стоиш над тази празна тетрадка? - пита учителката.
- Това ми е тетрадката за смятане на ум, госпожо.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Стои един много напушен наркоман в Зоологическата градина. Идва един полицай и му казва:
- Ще те арестувам, дрогиран ми се виждаш!
- Кой, аз? Нищо такова няма.
- Как бе, нали те гледам, че две не виждаш. Я ми кажи - какво е онова животно в клетката отсреща? - и полицаят му сочи клетката на кенгуруто.
- Ами, заек... - казва наркоманът. - Към 50-60 годишен.

------------------------------------------------------------------------------------------------

- Днес минах на червено, един полицай ме спря, обаче не ме глоби. Каза, че не глобява колеги.
- Ама ти да нямаш нещо полицейска униформа?
- Не, обаче стъклата на колата са огледални.

Няма коментари:

Публикуване на коментар