24 април 2009

За Иванчо и Марийка

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Иванчо се прибира вкъщи след училище. Баща му го пита:
- Абе, идиот с идиот, кажи как върви училището?
- Ами тате, то ...
- Кажи бе!
- Мииии ... Имам седем двойки за годината ...
- КОЛКО ?!?!
- Седем ...
Бащата адски сърдит :
- И по какво ти е първата двойка ?
- Ами по френски ...
- Абе, тъпанар с тъпанар, - защо имаш двойка по френски ?
- Ми, тате, учителката каза да напишем четири изречения и да си направим извод.
И аз пиша : " 1. Госпожата по френски ходи с господина по български.
2. Г-жата по френски ходи с господина по математика.
3. Г-жата по френски ходи с господина по информатика.
4. Г-жата по френски ходи и с господина по физическо. "
Бащата казал :
- Сине, тя е ку*ва !
- Ами и аз такъв извод си направих и тя ми написа двойка.
- Айде , прощавам ти за тази двойка.По какво е следващата ?
- Амиии по математика ...
- Що имаш двойка по математика, бе ?
- Тате, оная вика:" Колко е 5 по 6 ?" и аз викам : " 30 "."Ами колко е 6 по 5 ?"
Бащата казал :
- Сине, тя си прави та**ци с тебе !
- И аз така и казах и тя ми написа двойка.
- И тук си бил прав, прощавам ти. По какво е следващата ?
- По география.
- Как така бе?
- Тате, ти знаеш ли къде се намира Африка, бе ?
- Е*а ли я?
- Ами и аз така й казах и тя ми написа двойка.
- Добре - прощавам ти. По какво е следващата ?
- По биология.
- Идиот !!! Как успя бе ?
- Тате, даскалицата ни наредила в две редици - едната момичета, а другата момчета.
Момичетата трябва да кажат женски екземпляр, а момчетата - мъжки. И една тъпанарка срещу мене вика :"Муха" и аз викам:"Мухое*ец" и даскалката ми написа двойка ...
- Добре, сине, добре. Запазвам хладнокръвие.Казвай за следващата.
- По ЗИП-а по география. Оная вика :"Благоевград, град ли е?" и аз викам :"Не е - село е !" "Е как ще е село, като завършва на -град ?" "Ами госпожо, Козлодуй завършва на -уй, ама не е уй, нали?" и тя ми написа двойка.
- Както и да е сине . Нататък?
- По физическо. Тати оня вика :"Дигнете си единия крак, дигнете си другия крак ..." "Еее, господине, аз на какво да се крепя?" и той ми написа двойка.
- А последната?
- По музика.
Бащата :
- И по музика ли бе дебил !!!!
Иванчо сърдит :
- Тате след шест двойки как се пее, бе …

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Учителката казала на децата:
-Ученици, напишете ми за утре съчинение, в което ключовата дума да бъде "очевидно".
На следващият ден всички вдигат ръце. Учителката казва:
-Кажи ти Иванке.
Иванка започва:
-Мама свири на цигулка, татко свири на китара, аз свиря на флейта. Очевидно ние сме музикално семейство.
-Седни Иванке, отличен. Кажи ти Марийке.
Марийка започва:
-Мама има анорак, татко има палатка, аз имам спален чувал. Очевидно ние сме туристическо семейство.
-Отлично, Марийке, седни си.
Иванчо нетърпеливо вдига ръка и най-накрая учителката му дава думата.
Иванчо започва:
-Дядо гони прасето из двора. Отсреща иде баба и носи в ръка вестник "Financial times". Но баба не знае английски. ОЧЕВИДНО е срала.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Учителка се опитва да научи децата на фантазия и оригинално мислене.
- Деца, какво е това: сиво на пътя?
Децата:
- Бетонна стена.
- Правилно! Обаче може да бъде и магаре. Какво е това: Голямо кафяво в полето?
Децата:
- Крава.
- Правилно! Но може да бъде и купа старо сено.
Иванчо /от последния чин/:
- Или купчина тор!
Учителката:
- Иванчо, ти само глупости говориш!
Иванчо:
- Госпожо, а може ли аз да задам един въпрос?
- Може!
- Какво е това: като влиза е сухо, кораво и право, а когато излиза е меко, мокро и увиснало?
Учителката, разгневена се приближава до Иванчо и му издърпва ухото.
Иванчо /разтривайки ухото/:
- Правилно! Но може да бъде и дъвка....

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Учителката предлага на децата да играят на букви: тя казва буква, а децата казват дума, която започва с тази буква и я обясняват. Започнали... А, Б и т.н. Децата се поуморили. Стигнали до буква "П". Само Иванчо вдигал ръка. Учителката го посочила със свито сърце:
- Кажи, Иванчо.
- "Подсъзнание", госпожо.
- Браво, Иванчо - отдъхнала си тя - И какво значи "подсъзнание"?
- Ами, госпожо, представете си, че по улицата вървят две жени и ядат сладолед. Едната го ближе, а другата го смуче. Коя от двете е омъжена?
- Ами - позачервила се учителката - тази, която го смуче...
- Не, госпожо. Омъжена е тази, която носи халка, а това дето вие си го мислите - то е подсъзнание.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

В клас. Учителката рисува краставица на дъската и после пита Иванчо:
-Иванчо, какво е това?
-Член.
-Марш навън! Деца, кажете ми какво е това, което нарисувах на дъската?
-Еми, госпожо, Иванчо Ви каза- член!
Тя се ядосала и извикала директора. А той от вратата се разкрещял:
-Калпазани такива, съвсем сте се разпуснали. И кой нарисува този член на дъската?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

В училище дошъл инспектор. Започнал часа и учителката казала:
- Деца, сега ще ви казвам буквички, а вие ще казвате думички, които започват с тези буквички.
- Хайде сега , кажете ми една дума с буквата "К" .
Иванчо пръв вдигнал ръка:
- Нека аз, нека аз!
Учителката разтреперана викнала:
- Петърчо - кажи ти!
- Кокошка - казал Петърчо.
- Хайде сега буквата "М" - казал инспекторът
Иванчо пак първи вдигнал ръка, но учителката пак разтреперана вдигнала този път Марийка.
- Миньор - отговорила Марийка.
Изредил цялата азбука инспектора, Иванчо все първи вдигал ръка, а учителката все вдигала някой друг. Накрая обаче инспекторът казал:
- Я това момченце (сочейки Иванчо), кажи ми една дума с буквата "П"!
Учителката разтреперана, в прединфарктно състояние извикала:
- Деца, всички си запушете ушите!
Децата си запушили ушите, Иванчо гледал, гледал и накрая казал:
- Петел.
Учителката вече спокойна казала:
-Деца, вече може да си отпушите ушичките.
Децата попитали всички в хор:
- Госпожо Иванчо "Пу..а" ли каза?!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

По време на час учителката попитала кой иска да зададе гатанка.
Иванчо веднага вдигнал ръка. В този момент влязъл директора на проверка.
Учителката се притеснила - кой знае каква глупост ще каже Иванчо.
Но директора настоял да изслушат ученика. Тогава Иванчо казал:
- Кръгло, черно, с дупка по средата - що е то?
- Всички деца да излязът от стаята. - казал директора щом чул гатанката.
Останали само учителката, Иванчо и директора. Тогава директора запитал:
- Кажи сега отговора, Иванчо.
- Това е грамофонната плоча, г-н Директоре.
След задоволителния отговор директора излязъл и казал на децата:
- Влизайте спокойно, не е "пу..а"!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Учителката задава на децата, да напишат съчинение на тема "Какво ще направя, ако имам един милион".
"Ще нахраня всички бездомни кучета" - мисли си Марийка.
"Ще помогна на пенсионерите" - пише Гошко.
"Ще построя голям балон и ще дам на всички да се повозят на него" - мечтае си Танчето.
Учителката върви между чиновете и изведнъж вижда Иванчо седи и зяпа през прозореца.
- Ти що не пишеш, бе, Иване?
- Да не съм луд? Имам един милион и ще седна да работя....

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар